Suntem mândri de aceasta
Contribuiți la îmbunătățirea calității vieții oamenilor care doresc să continue să se dedice pasiunilor lor.
Suntem o companie în continuă evoluție
Evoluând alături de Fidia
Încurajăm Persoanele noastre să își dezvolte la maxim potențialul. Credem în valoarea lor și ne străduim să participăm la evoluția acestora, investind în cea mai bună formare și dezvoltare profesională a tuturor, pentru toți.
Colaborăm pentru a crește
Vrem să construim un mediu de lucru colaborativ și orientat spre obiective, care să sprijine dezvoltarea personalului nostru, și ne străduim în fiecare zi să îl realizăm.
Cultura noastră
Valorile, comportamentele și principiile devin gesturi de zi cu zi și modelează identitatea noastră corporativă, al cărei scop este obținerea și menținerea bunăstării tuturor oamenilor, a noastră și a celor care intră în contact cu noi.
Ne diversificăm competențele
Nicola
G.
Head of Corporate Clinical and Preclinical Development
„Munca în echipă ne permite să înfruntăm chiar și situațiile provocatoare. Noile provocări le permit colegilor să învețe întotdeauna lucruri noi și ocuparea mai multor poziții în companie le permite să desfășoare o activitate niciodată repetitivă.”
Anna Maria
Z.
Patent Manager
„Ziua de lucru include ședințe de actualizare/aliniere cu colegii, interacționând în mod regulat cu departamentele R&D, Juridic, Cercetare clinică și preclinică și Marketing”.
Zahra
H.
Regulatory Affairs Manager
„Provocarea de a rămâne la curent cu reglementările și legislațiile regionale în continuă schimbare, adaptarea la noile cerințe, furnizarea unor soluții pentru adaptarea la aceste actualizări până când sunt acceptate de autoritățile sanitare relevante.”
Alberto
C.
Raw Material Production Operator
„Controlul și gestionarea fazei de producție. Managementul instalațiilor industriale complexe pentru fermentare și down streaming în producția Acidului hialuronic. Redactarea documentației GMP aferente.”
Luca
V.
Direct Sourcing Manager
„E-mailurile, convorbirile telefonice, negocierile, planificarea reaprovizionării, solicitarea livrărilor, gestionarea contractelor cu subcontractanții, ședințele interdepartamentale, redactarea listelor de prețuri sunt doar câteva dintre activitățile care trebuie gestionate, într-un context provocator în care colaborarea este esențială.”
Marco
B.
Logistic Operator
Alberto
M.
Medical Representative
„Funcția pe care o ocup îmi permite să desfășor o muncă extrem de dinamică și diversificată și să beneficiez de schimbul de informații și implicarea altor departamente precum Asigurarea calității, Cercetare și Dezvoltare, Afaceri de reglementare”
Laura
B.
QA GMP/ISO Compliance & Auditing Manager
„Pentru redactarea și revizionarea documentelor, participarea/gestionarea proiectelor corporative, gestionarea auditurilor de către autorități, organizații și clienți sau auditarea furnizorilor colaborarea cu persoanele este fundamentală într-o companie precum Fidia, în continuă evoluție.”
Giada
G.
Communication Expert
„Compania și identitatea sa trec și prin activități de Comunicare corporativă, care ne permit să răspândim valorile, succesele și proiectele companiei la nivel global, printr-o muncă în echipă datorită căreia putem să împărtășim zilnic idei noi.”
Alberto
M.
Medical Representative
„Suntem ca piesele unui mare puzzle: cu toții aducem experiențe, idei și strategii care pot ajuta la construirea acestui puzzle, potrivindu-se perfect. Toate piesele sunt esențiale pentru a finaliza puzzle-ul și acel puzzle este obiectivul echipei noastre. Toți avem nevoie unul de celălalt pentru a avea succes.”
Manuela
S.
Financial Planning & Analyst
„Analizăm datele financiare și comerciale, din prezent și din trecut, observăm performanțele corporative actuale, identificând noile tendințe pe care le prezentăm companiei (sediului central sau organizației locale). În acest fel putem avea o viziune globală asupra evoluției companiei, precum și să colaborăm la îndeplinirea diverselor sarcini și să dobândim noi competențe”
Laura
T.
Legal Expert
„Funcția noastră este transversală, suntem la dispoziția tuturor departamentelor care au nevoie de sprijin în ceea ce privește aspectele juridice. În același timp, această colaborare interdepartamentală ne permite să dobândim cunoștințe și o anumită sensibilitate la probleme care nu sunt strict legate de domeniul nostru profesional.”
Carlo Alberto
C.
HR Administration Specialist
„Lucrăm pentru a stimula persoanele să se pună în discuție din punct de vedere personal, să-și pună întrebări, căutând o viziune diferită asupra organizației. Fidia este o excelentă sală de gimnastică profesională, o realitate organizațională polivalentă unde pot fi dobândite competențe, contribuind astfel la dezvoltarea proprie și a companiei.”
De ce să lucrați cu noi
Lanțul de aprovizionare complet
Urmărim îndeaproape toate etapele producției noastre, de la cercetare și dezvoltare la materii prime și ambalare, pentru a oferi medicilor, farmaciștilor și pacienților produse inovatoare și sigure.