Skip to content
back
back
back
back
back

Politica de confidențialitate privind relația noastră cu profesioniștii

Introducere 

Bun venit în paginile noastre online și vă mulțumim pentru atenția acordată politicii noastre de confidențialitate! Compania Fidia știe cât de importantă este protecția datelor personale, în special în universul digital și depunem toate eforturile pentru a vă trata datele cu transparență totală față de dumneavoastră, cu măsurile de securitate adecvate, în conformitate cu reglementările aplicabile. 

Cum trebuie să continuați să citiți această Politică: 
– Nu aveți încă niciun fel de relație cu noi? Atunci citiți secțiunea „Primul contact cu noi”. 
– Doriți să vă înregistrați pentru una din conferințele sau unul din seminarele noastre sau un eveniment asemănător? Atunci citiți secțiunea „Conferințe”  
– Sunteți medic sau alt cadru medical? Atunci citiți secțiunea „Cadre medicale” ‘ 

La sfârșitul acestei Politici veți găsi secțiunile generale cu informații care sunt întotdeauna valabile, oricare ar fi tipul dumneavoastră de relație cu noi. 

Pentru orice întrebări privind prelucrarea datelor de către noi și exercitarea drepturilor dumneavoastră prevăzute de lege, vă rugăm să luați legătura cu Responsabilul nostru cu Protecția Datelor cu caracter personal la: dpo@fidiapharma.it

Operator de date cu caracter personal 

Operatorul de date pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este Fidia Pharma Romania S.r.l. („Fidia” sau „Compania” sau „noi” în cuprinsul acestui document), River Plaza, Corp B, Intrarea Nestorei, nr.1, et. 2, 040295, Sector 4 București România, afiliată a Grupului Fidia . Dacă aveți orice întrebări privind datele personale la care se referă prezenta Politică de Confidențialitate și la modul în care vă puteți exercita drepturile prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal, vă rugăm să luați legătura cu Responsabilul cu Protecția Datelor din cadrul Fidia (DPO) prin următoarele mijloace: prin e-mail la dpo@fidiapharma.it sau prin poștă la adresa Fidia mai sus menționată, în atenția DPO. 

În legătură cu utilizarea cookie-urilor, vă rugăm să citiți Politica privind cookie-urile aferentă raportată în orice resursă online a Fidia. 

În țara noastră referirile la legislația esențială privind protecția datelor cu caracter personal sunt: Regulamentul Uniunii Europene (UE) 2016/679,  Legea 190/2018 măsurile de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 și Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice. 

Principalele definiții utilizate în prezenta politică de confidențialitate

Consimțământ: consimțământul subiectului datelor înseamnă orice indicație liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a dorințelor subiectului datelor prin care acesta sau aceasta, printr-o declarație sau printr-o acțiune afirmativă clară, semnalează acordul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal   

Operator (de date cu caracter personal): persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, în mod independent sau împreună cu alții, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal 

Persoana vizată: persoana fizică identificată sau identificabilă la care se referă datele cu caracter personal 

Date cu caracter personal: orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, în mod direct sau indirect, în special prin referire la un identificator cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai mulți factori specifici identității fizice, fiziologice, genetice, mentale, economice, culturale sau sociale a persoanei fizice respective  

Prelucrare: orice operație sau set de operații care este efectuat(ă) asupra datelor cu caracter personal sau asupra unor seturi de date cu caracter personal, prin mijloace automate sau nu, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau alterarea, recuperarea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminare sau alt mod de punere la dispoziție, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea 

Persoană împuternicită de operator (de date cu caracter personal): o persoană fizică sau juridică, o autoritate publică, o agenție sau un alt organism care prelucrează date cu caracter personal în numele Operatorului  

Primul contact cu noi

Ați ajuns pe o pagină online a Fidia deoarece v-ați manifestat interesul în inițiativele noastre și doriți să aflați mai multe despre anumite domenii ale subiectelor sau să primiți documentație despre acestea. Pe pagina de start există un formular pe care îl puteți completa pentru a vă identifica și pentru a oferi informații de contact și o casetă în care puteți bifa dacă doriți, una sau mai multe înscrieri.  

Categorii de date prelucrate și sursele acestora 

Am putea prelucra – după caz și dacă este necesar pentru scopurile descrise mai jos – următoarele date cu caracter personal: 

  1. date cu caracter personal (de ex. prenume, nume, data nașterii, adresă) 
  1. informații de contact (de ex. email, număr de telefon, adresă poștală) 
  1. cod de identificare ca medic înregistrat în cazul în care sunteți cadru medical  

Aceste date sunt colectate atunci când, în mod voluntar și direct: 

– completați un formular de la paginile online ale website-ului/aplicației privind Fidia 

– ne oferiți datele cu ocazia unui congres sau a unor evenimente informative   

– ne oferiți datele atunci când luați legătura cu noi, solicitând informații de la Compania noastră  

Datele privind identificarea dumneavoastră și informațiile dumneavoastră de contact pot fi, de asemenea, colectate de la: 

– brokeri de date specializați în sectorul sănătății care sunt obligați prin contract să ne ofere datele numai dacă: au obținut în mod legitim datele de la  registre publice oficiale, sau au colectat datele de la subiecții datelor numai dacă  au primit consimțământul specific al acestora de a comunica datele companiilor care operează în sectorul farmaceutic, sau dacă au și pot dovedi că au o altă bază legală pentru a putea comunica datele în mod legal unor terțe părți. 

Scopurile și baza legală a prelucrării 

În această privință scopurile prelucrării și baza legală aferentă sunt următoarele.

ScopBază legală aferentă
Pentru a răspunde la solicitările dumneavoastră de informații suplimentare: Datele dumneavoastră vor fi prelucrate pentru a vă oferi informații despre subiectele care vă interesează  Datele sunt necesare pentru ca noi să vă putem oferi informațiile care vă interesează. 
 
Pentru a vă putea trimite informațiile, este esențial, în primul rând, să citiți și să acceptați Politica noastră de Confidențialitate’ 
Marketing: Dacă vă dați consimțământul, v-am putea transmite buletine informative/emailuri despre conferințele/seminarele/târgurile noastre comerciale din sectorul nostru, cereri de participare la studii care sunt întotdeauna relevante pentru aspectele legate de sănătate și informații despre produsele și serviciile noastre și subiecte de care ne ocupăm și sperăm că vă vor interesa, întotdeauna în conformitate cu legislația aplicabilă publicității în sectorul sănătățiiVă vom transmite aceste informații prin email numai dacă vă dați consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi
Profilare: Dacă ne dați consimțământul, am putea analiza/previziona aspecte legate de preferințele dumneavoastră personale și interesele pe care le-ați putea exprima (de ex. alegând să participați la anumite tipuri de conferințe, atenția acordată anumitor domenii terapeutice și/sau produse și servicii medicale,…) în cursul relației dumneavoastră cu noi Vom efectua o asemenea prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi 

Informații suplimentare privind alte cazuri specifice de prelucrare a datelor personale sunt raportate pe website-ul Companiei în secțiunea dedicată Politicilor de Confidențialitate. În plus, v-am putea oferi informații suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, atunci când aceasta este efectuată cu ocazia unui anumit eveniment (în persoană sau de la distanță). 

Conferințe

Ați ajuns pe o pagină online a Fidia deoarece v-ați manifestat interesul în inițiativele noastre și doriți să aflați mai multe despre anumite domenii ale subiectelor sau să primiți documentație despre acestea. Pe pagina de start există un formular pe care îl puteți completa pentru a vă identifica și pentru a oferi informații de contact și o casetă în care puteți bifa dacă doriți, una sau mai multe înscrieri. 

Categorii de date prelucrate și sursele acestora 

Am putea prelucra – după caz și dacă este necesar în scopurile descrise mai jos – următoarele categorii de date cu caracter personal: 

  1. date cu caracter personal (de ex. prenume, nume, data nașterii, adresă) 
  1. informații de contact (de ex. email, număr de telefon, adresă poștală) 
  1. date referitoare la specializările dumneavoastră profesionale 
  1. orice alte date prodromale și/sau legate de stabilirea și/sau executarea unei relații contractuale cu dumneavoastră 

Aceste date sunt colectate atunci când, în mod voluntar și direct: 

– completați un formular de la paginile online ale website-ului privind Fidia 

– ne oferiți datele cu ocazia unui congres sau a unor evenimente informative   

– ne oferiți datele atunci când luați legătura cu noi, solicitând informații de la Compania noastră 

Datele privind identificarea dumneavoastră și specializarea dumneavoastră profesională pot fi, de asemenea, colectate de la: 

– brokeri de date specializați în sectorul sănătății care sunt obligați prin contract să ne ofere datele numai dacă: au obținut în mod legitim datele de la  registre publice oficiale, sau au colectat datele de la subiecții datelor numai dacă  au primit consimțământul specific al acestora de a comunica datele companiilor care operează în sectorul farmaceutic, sau dacă au și pot dovedi că au o altă bază legală pentru a putea comunica datele în mod legal unor terțe părți 

Scopurile și baza legală a prelucrării 

În această privință scopurile prelucrării și baza legală aferentă sunt următoarele. 

ScopBază legală aferentă
Înregistrarea și organizarea participării dumneavoastră: Datele dumneavoastră vor fi prelucrate în vederea obținerii înregistrării dumneavoastră la și a organizării participării dumneavoastră la una din inițiativele noastre. Pentru a obține datele dumneavoastră în vederea înregistrării și organizării participării la inițiativa la care ați decis să luați parte. 
Este esențial, în primul rând, să citiți și să acceptați Politica noastră de Confidențialitate. 
Marketing: Dacă vă dați consimțământul, v-am putea transmite buletine informative/emailuri despre conferințele/seminarele/târgurile noastre comerciale din sectorul nostru, cereri de participare la studii care sunt întotdeauna relevante pentru aspectele legate de sănătate și informații despre produsele și serviciile noastre și subiecte de care ne ocupăm  și sperăm că vă vor interesa, întotdeauna în conformitate cu legislația aplicabilă publicității în sectorul sănătății.Vom efectua o asemenea prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi.
Profilare: Dacă ne dați consimțământul, am putea analiza/previziona aspecte legate de preferințele dumneavoastră personale și interesele pe care le-ați putea exprima (de ex. alegând să participați la anumite tipuri de conferințe, atenția acordată anumitor domenii terapeutice și/sau produse și servicii medicale,…) în cursul relației dumneavoastră cu noi Vom efectua o asemenea prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi 
Fotografia evenimentului și congresului: Dacă vă dați consimțământul, putem face fotografii, înregistrări video cu dumneavoastră în cursul participării dumneavoastră la inițiativa Evenimentului și Congresului (Evenimentul). Am putea publica filmări prin următoarele canale: (i) online în anumite domenii de pe website-urile Fidia și pe conturile sociale ale Fidia privind produsele/liniile/domeniile terapeutice legate de Eveniment; (ii) online pe website-ul și platformele sociale gestionate de partenerii Fidia, acolo unde aceștia sunt implicați în Eveniment; (iii) pe intranetul Fidia; (iv) în presă și pe panourile publicitare. În cazul datelor cu caracter personal publicate online, dorim să vă reamintim că motoarele de căutare (de ex. Google) ar putea prelua și disemina la rândul lor aceste date, fără nicio posibilitate de avertizare, așa cum se întâmplă deja în cazul oricăror date disponibile pe Internet, pentru oricine le-a publicat. Înregistrările video ar putea fi efectuate de departamentele Fidia desemnate și de prestatorii acestora de servicii video, acolo unde sunt implicați și vor fi accesibile pentru personalul responsabil cu realizarea comunicărilor interne și/sau externe din cadrul companiei, inclusiv din celelalte companii din grup de care aparțin, întotdeauna în funcție de nevoile specifice legate de Evenimentul respectiv și în cursul căruia au fost realizate aceste înregistrări video. Fidia nu va publica sau disemina datele în contexte care să  submineze demnitatea personală și decența subiecților filmați și nu va efectua profilări sau nu va aplica procese decizionale automatizate care ar putea produce efecte juridice în privința dumneavoastră sau similare de natură să vă afecteze în mod semnificativ.Vom efectua o asemenea prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi.

Informații suplimentare privind alte cazuri specifice de prelucrare a datelor personale sunt raportate pe website-ul Companiei în secțiunea dedicată Politicilor de Confidențialitate. În plus, v-am putea oferi informații suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, atunci când aceasta este efectuată cu ocazia unui anumit eveniment (în persoană sau de la distanță) 

Cadre medicale

Informațiile raportate mai jos sunt destinate exclusiv Cadrelor medicale autorizate să prescrie sau să administreze medicamente. 

Categorii de date prelucrate și sursele acestora 

Am putea prelucra – după caz și dacă este necesar pentru scopurile descrise mai jos – următoarele categorii de date cu caracter personal: 

  1. date cu caracter personal (de ex. prenume, nume, data nașterii, adresă) 
  1. informații de contact (de ex. email, număr de telefon, adresă poștală) 
  1. codul de identificare în calitate de medic înregistrat dacă sunteți cadru medical 
  1. date referitoare la specializările dumneavoastră profesionale 
  1. orice alte date prodromale și/sau legate de stabilirea și/sau executarea unei relații contractuale cu dumneavoastră 
  1. date oferite în vederea posibilei participări la programe de Supraveghere Post Marketing (PMS) sau studii privind Uzabilitatea Dispozitivelor Medicale  
  1. data privind reglementările legate de transparența privind suma transferurilor de valori realizate către Cadrele Medicale  

Aceste date sunt colectate atunci când, în mod voluntar și direct: 

– completați un formular de la paginile online ale website-ului/aplicației privind Fidia 

– le oferiți Reprezentanților noștri de Vânzări în cursul unei întâlniri cu dumneavoastră 

– ne oferiți datele cu ocazia unui congres sau a unor evenimente informative  

– ne oferiți datele atunci când luați legătura cu noi, solicitând informații de la Compania noastră 

– le oferiți în contextul programelor PMS sau studiilor de uzabilitate 

Datele privind identificarea dumneavoastră și specializarea dumneavoastră profesională pot fi, de asemenea, colectate de la: 

– registre publice oficiale în care sunt menționate, conform prevederilor legislației naționale – date de identificare a medicilor și informațiile de contact și specializările acestora în domeniile terapeutice. Atunci când colectăm date de la registre publice oficiale baza legală este interesul nostru legitim de a stabili și menține relații profesionale cu cadre medicale, în conformitate cu și în limitele reglementărilor aplicabile. 

– brokeri de date specializați în sectorul sănătății care sunt obligați prin contract să ne ofere datele numai dacă: au obținut în mod legitim datele de la  registre publice oficiale, sau au colectat datele de la subiecții datelor numai dacă  au primit consimțământul specific al acestora de a comunica datele companiilor care operează în sectorul farmaceutic, sau dacă au și pot dovedi că au o altă bază legală pentru a putea comunica datele în mod legal unor terțe părți 

Scopurile și baza legală a prelucrării

În această privință scopurile prelucrării și baza legală aferentă sunt următoarele. 

ScopBază legală aferentă
Informare științifică, inclusiv oferirea de eșantioane gratuite de produse medicale: prelucrarea datelor dumneavoastră se va limita la  datele necesare în scopul efectuării activității de informare științifică, așa cum este permis de legislația aplicabilă privind produsele Companiei, inclusiv furnizarea de eșantioane gratuite din medicamentele respective.  Această prelucrare va fi efectuată numai dacă ne oferiți consimțămintele preventive pentru primirea vizitelor și eșantioanelor gratuite. Consimțămintele pot fi revocate oricând. 
Vigilență în materie de siguranță: datele dumneavoastră cu caracter personal ar putea fi prelucrate după cum este necesar în vederea îndeplinirii oricărei obligații legale pe care Compania trebuie să o respecte în materie de farmacovigilență, medico-vigilență,…(per ansamblu: Vigilența în materie de siguranță).  Această prelucrare va fi efectuată pe baza obligațiilor legale pe care Compania trebuie să le îndeplinească privind Vigilența în materie de siguranță. 
Programe PMS – Supraveghere Post-Market: Compania în calitate de producător de produse medicale și/sau producător legal de dispozitive medicale și/sau titular al autorizației de comercializare de produse medicale, trebuie să-și îndeplinească obligațiile prevăzute de legislația Uniunii Europene și naționale  de a efectua o procedură activă și sistematică de colectare, actualizare și analizare a datelor privind dispozitivele puse pe piață, pentru a trage concluzii privind adoptarea oricăror măsuri de îmbunătățire a produselor și creșterea protecției sănătății și siguranței utilizatorilor. Baza noastră legală pentru această prelucrare este respectarea obligației legale pe care o avem. Procedura elaborată de Companie prevede colectarea de informații privind produsele din cadrul PMS direct de la medicii care intenționează să participe, iar în acest caz veți fi contactat de Companie prin email și vi se va oferi o listă de verificare care trebuie completată în format electronic sau prin alte mijloace, inclusiv cu instrucțiuni de utilizare.  
Transparență: sub rezerva legii, Compania are obligația de a face publică și pe bază individuală pentru fiecare destinatar, suma transferurilor de valori către Cadrele Medicale în cursul anului anterior referitor la: 
– costurile de participare la formare, activități educaționale și promoționale privind produsele Companiei organizate de Companie (cu excepția meselor și băuturilor); 
– sprijin direct pentru fiecare cadru medical, pentru finanțarea formării procedurală (teoretice – practice); 
– sprijin direct pentru fiecare cadru medical privat (persoane fizice autorizate, spital non-intern) pentru taxa de participare (cu excepția meselor și băuturilor) la cursuri de formare științifică, inclusiv conferințe și congrese, în scopul contribuirii la actualizarea cunoștințelor relevante ale cadrelor medicale.
Baza noastră legală pentru această prelucrare este respectarea obligației legale pe care o avem. Dacă nu sunteți de acord cu publicarea detaliilor dumneavoastră, datele legate de transferurile de valoare către dumneavoastră vor fi prelucrate în mod agregat și on consecință publicate sub formă anonimă. 
Uzabilitate: sub rezerva legii, Compania în calitate de producător de produse medicale și/sau producător legal de dispozitive medicale și/sau titular al autorizației de comercializare de  produse medicinale, îndeplinește obligațiile prevăzute de Regulamentul European pentru verificarea „uzabilității”  dispozitivului medical în interacțiunea dintre produs, utilizator și contextul utilizării (Test de uzabilitate) pentru a dispune de informații privind posibilele măsuri de îmbunătățire a uzabilității, performanței și siguranței dispozitivelor medicale. Obligația noastră legală privind această prelucrare este conformitatea cu obligațiile legale la care suntem supuși. 
Procedura elaborată de Companie prevede colectarea de informații direct de la medicii care intenționează să participe, iar în acest caz veți fi contactat de Companie prin email și vi se va oferi o listă de verificare care trebuie completată în format electronic sau prin alte mijloace, inclusiv cu instrucțiuni de utilizare 
Să răspundem la solicitarea dumneavoastră de informații suplimentare: datele dumneavoastră vor fi prelucrate pentru a vă oferi informații privind subiectele care vă interesează. Datele sunt necesare pentru a vă putea oferi informațiile care vă interesează. 
Pentru a vă putea transmite informațiile, este esențial, în primul rând, să citiți și să acceptați Politica noastră de Confidențialitate. 
Marketing: Dacă vă dați consimțământul, v-am putea transmite buletine informative/emailuri despre conferințele/seminarele/târgurile noastre comerciale din sectorul nostru, cereri de participare la studii care sunt întotdeauna relevante pentru aspectele legate de sănătate și informații despre produsele și serviciile noastre și subiecte de care ne ocupăm  și sperăm că vă vor interesa, întotdeauna în conformitate cu legislația aplicabilă publicității în sectorul sănătății. Vom efectua o asemenea prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi. 
Profilare: Dacă ne dați consimțământul, am putea analiza/previziona aspecte legate de preferințele dumneavoastră personale și interesele pe care le-ați putea exprima (de ex. alegând să participați la anumite tipuri de conferințe, atenția acordată anumitor domenii terapeutice și/sau produse și servicii medicale,…) în cursul relației dumneavoastră cu noi Vom efectua o asemenea prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi 
Fotografie de la eveniment și congres: Dacă vă dați consimțământul, putem face fotografii, înregistrări video cu dumneavoastră în cursul participării dumneavoastră la inițiativa Evenimentului și Congresului (Evenimentul). Am putea publica filmări prin următoarele canale: (i) online în anumite domenii de pe website-urile Fidia și pe conturile sociale ale Fidia privind produsele/liniile/domeniile terapeutice legate de Eveniment; (ii) online pe website-ul și platformele sociale gestionate de partenerii Fidia, acolo unde aceștia sunt implicați în Eveniment; (iii) pe intranetul Fidia; (iv) în presă și pe panourile publicitare. În cazul datelor cu caracter personal publicate online, dorim să vă reamintim că motoarele de căutare (de ex. Google) ar putea prelua și disemina la rândul lor aceste date, fără nicio posibilitate de avertizare, așa cum se întâmplă deja în cazul oricăror date disponibile pe Internet, pentru oricine le-a publicat. Înregistrările video ar putea fi efectuate de departamentele Fidia desemnate și de prestatorii acestora de servicii video, acolo unde sunt implicați și vor fi accesibile pentru personalul responsabil cu realizarea comunicărilor interne și/sau externe din cadrul companiei, inclusiv din celelalte companii din grup de care aparțin, întotdeauna în funcție de nevoile specifice legate de Evenimentul respectiv și în cursul căruia au fost realizate aceste înregistrări video. Fidia nu va publica sau disemina datele în contexte care să  submineze demnitatea personală și decența subiecților filmați și nu va efectua profilări sau nu va aplica procese decizionale automatizate care ar putea produce efecte juridice în privința dumneavoastră sau similare de natură să vă afecteze în mod semnificativ.Vom efectua această prelucrare numai dacă ne oferiți consimțământul specific, pe care îl puteți revoca oricând și fără a ne oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare” ‘sau prin „Pagina privind Gestionarea Confidențialității” din subsolul fiecărui email primit de la noi. 

Informații suplimentare privind alte cazuri specifice de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt raportate pe website-ul Companie în secțiunea dedicată Politicilor de Confidențialitate. În plus, v-am putea oferi informații suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, atunci când aceasta este efectuată cu ocazia unui anumit eveniment (în persoană sau de la distanță). 

Secțiuni generale cu informații care sunt întotdeauna valabile, oricare ar fi tipul de relație pe care o aveți cu noi 

Alte scopuri și baza legală aferentă pentru prelucrare 

ScopBază legală aferentă
Gestionarea tehnică a resurselor noastre online:  
în timpul funcționării normale, sistemele informatice și procedurile software utilizate pentru folosirea Website-ului/Aplicației noastre (resursele online) cu care interacționați, achiziționează anumite date cu caracter personal, a căror transmitere este implicită în utilizarea protocoalelor de comunicare pe Internet. Acestea includ adresele IP sau numele domeniilor computerelor și terminalelor folosite de utilizatori, adresele din notația URI/URL (Uniform Resource Identifier/Locator) ale resurselor solicitate, ora la care se realizează cererea, metoda utilizată pentru transmiterea cererii către server, mărimea fișierului obținut ca răspuns, codul numeric care indică starea răspunsului de la server (reușit, eroare etc.) și alți parametri legați de sistemul de operare și mediul computerului utilizatorului. 
Aceste date, necesare funcționării resurselor online, sunt prelucrate și în scopul controlării bunei funcționări a serviciilor oferite. 
Baza legală este să vă satisfacem cerințele atunci când interacționați cu resursele noastre online. 
Operații tehnice privind sistemele noastre informatice: Datele dumneavoastră sunt prelucrate de instrumente electronice (baze de date, elemente de rețea, aplicație, facilități informaționale în general) iar asta înseamnă că vi se atribuie identificatori interni în vederea gestionării bazelor de date și de asemenea pentru a vă permite interacțiuni, cum ar fi, de exemplu în cazul accesării „Pagina privind Gestionarea Confidențialității”. Avem interesul legitim de a prelucra date cu caracter personal în vederea gestionării tehnice a sistemelor informatice în care datele dumneavoastră sunt prelucrate în toate scopurile declarate în prezenta Politică de Confidențialitate. 
Gestionarea securității sistemelor noastre informatice: Datele dumneavoastră sunt prelucrate prin instrumente electronice (baze de date, elemente de rețea, aplicații, facilități informaționale în general) care trebuie să fie operate tehnic și protejate împotriva incidentelor de securitate, atacurilor malware și tentativelor de fraudă, de asemenea în conformitate cu cerințele de securitate prevăzute de lege. n acest sens, am putea prelucra datele colectate din utilizarea de către dvs. a facilităților noastre (de exemplu: formulare de cerere online, acces la paginile de gestionare a confidențialității. Este interesul nostru legitim să prelucrăm datele cu caracter personal în măsura strict necesară și proporțională în scopul asigurării securității rețelei și a informațiilor, adică a capacității unei rețele sau a unui sistem informatic de a rezista, la un anumit nivel de încredere, la evenimente accidentale sau acțiuni ilegale sau rău intenționate care compromit disponibilitatea, autenticitatea, integritatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal stocate sau transmise și securitatea serviciilor aferente oferite de, sau accesibile prin intermediul rețelelor sau sistemelor respective. Acest lucru ar putea include, de exemplu, prevenirea accesului neautorizat la rețelele de comunicare electronice și distribuirea de coduri malware și stoparea atacurilor de tip ‘denial of service’ (refuzul serviciilor) și avarierea sistemelor informatice și de comunicare electronice.
Gestionarea relației contractuale: Pentru prelucrarea datelor necesare în etapa precontractuală și în cursul derulării contractului, atunci când achiziționați produsele și serviciile noastre precum și atunci când achiziționăm orice servicii profesionale/de consultanță oferite de dumneavoastră, conform legislației naționale aplicabile privind relația comercială permisă în sectorul sănătății și îndeplinirea aferentă a tuturor obligațiilor contractuale administrative, contabile și legale. Vom efectua o astfel de prelucrare care este necesară pentru executarea unui contract cu Compania noastră la care veți fi parte sau pentru a lua măsuri la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract, precum și pentru a constitui baza respectării obligațiilor legale față pe care le avem în activitățile de administrare și contabilitate impuse de lege. 
Oferirea de informații comerciale celor care sunt părți ale unei relații contractuale cu noi  
Dacă obținem adresa dumneavoastră de email în contextul vânzării unui produs sau serviciu, am putea utiliza aceste detalii electronice de contact pentru marketingul direct al propriilor produse sau servicii similare. Aveți întotdeauna posibilitatea de a vă opune, în orice moment, în mod gratuit și facil. 
Vă oferim în mod clar și distinct posibilitatea de a vă opune, în mod gratuit și ușor, unei astfel de utilizări a datelor de contact electronice (e-mail) atunci când sunt colectate și cu ocazia fiecărui mesaj în cazul în care nu ați refuzat inițial o astfel de utilizare. 
Vă puteți opune oricând fără a oferi nicio justificare accesând opțiunea „Dezabonare”  sau prin intermediul „Paginii de Gestionare a Confidențialității” din subsolul fiecărui email pe care îl primiți de la noi. 
Pentru a răspunde solicitărilor autorităților: Pentru a răspunde la orice solicitări de informații din partea autorităților competente. 
În acest scop, vom utiliza datele solicitate de autoritate conform legii aplicabile. 
Această prelucrare este necesară pentru respectarea oricărei obligații legale pe care Compania o are în calitate de operator de date cu caracter personal 
Vigilența în materie de Siguranță: oricare ar fi relația dumneavoastră cu Fidia, ați putea raporta orice informații legate de dumneavoastră sau care v-ar putea implica într-un eveniment advers ivit sau care s-ar putea ivi în ceea ce privește produsele Fidia. În acest context, datele dumneavoastră cu caracter personal ar putea fi prelucrate după cum este necesar în vederea îndeplinirii de către Companie a oricărei obligații legale de farmacovigilență, medico-vigilență,…(per ansamblu: Vigilența în materie de Siguranță).  Această prelucrare va fi efectuată în baza obligațiilor legale pe care le are Compania privind Vigilența în materie de Siguranță. 
Drepturile și interesele Companie în cazul unui litigiu și al unor proceduri legale  Compania are interesul legitim de a-și apăra drepturile și interesele în instanțele competente. 
Exercitarea de către subiecții datelor a drepturilor privind confidențialitatea: Pentru a răspunde la solicitările subiecților datelor legate de exercitarea drepturilor în materie de confidențialitate, conform prevederilor legilor actuale privind protecția datelor cu caracter personal. Această prelucrare este necesară pentru respectarea oricărei obligații legale pe care Compania o are în calitate de operator de date cu caracter personal 
Transferarea sucursalei, fuziuni comerciale, înființare, verificarea prealabilă aferentă: în cazul transferurilor sucursalelor comerciale, fuziunilor și/sau  înființărilor de societăți datele legate de subiecții datelor din bazele noastre de date în calitate de clienți, furnizori, cadre medicale, subiecți interesați de activitățile și inițiativele noastre pot fi comunicate unor terțe părți implicate în operațiile mai sus menționate. Compania are interesul legitim de a efectua această prelucrare, pentru a face parte din aceste operațiuni comerciale, efectuate în conformitate cu legile și reglementările aplicabile privind transferul de sucursale, fuziunile comerciale și înființările. 

Necesitatea prelucrării și păstrării datelor  

Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară în scopurile bazate pe temeiul legal al Contractului și al obligației legale a Companiei.  

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile bazate pe temeiul legal al Consimțământului este întotdeauna opțională, în cazul retragerii Consimțământului, prelucrarea în scopul respectiv încetează. Retragerea Consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia. În cazul în care persoana vizată se opune scopurilor de prelucrare în baza interesului legitim ca bază legală, nu vom mai prelucra datele cu caracter personal decât dacă noi, în calitate de operator de date cu caracter personal, dovedim că există un temei legitim obligatoriu pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților subiecților datelor, inclusiv stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale. 
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate: 

– pentru durata necesară în vederea respectării perioadelor de păstrare a datelor menționate în legislația specifică aplicabilă, așa cum este cazul prelucrării bazate pe obligații contractuale sau legale. 

– atât timp cât Consimțământul nu este revocat, pentru prelucrare în cazul în care Consimțământul constituie baza legală  

– atât timp cât interesul legitim specific al Companiei rămâne valabil, ca regulă generală: păstrate timp de 3 ani de la ultima  interacțiune individuală cu noi, cu excepția cazului în care se ivesc alte condiții care permit continuarea păstrării datelor (de ex. consimțământ, participare la un congres organizat de Fidia). 

Datele ar putea fi păstrate pentru o perioadă de timp mai îndelungată dacă este necesar în urma unor solicitări ale autorităților competente în vederea prevenirii și urmărirea penală a infracțiunilor sau pentru afirmarea și protejarea unei pretenții legale. 

După expirarea perioadei aplicabile de păstrare a datelor, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi șterse sau anonimizate.  

În special, în ceea ce privește prelucrarea în scop de Marketing și în scop de Profilare: datele cu caracter personal utilizate în aceste scopuri vor fi păstrate până când consimțământul specific este retras sau timp de 3 ani de la ultima interacțiune individuală cu noi. 

Metodă de prelucrare, măsuri de securitate  

Toate datele vor fi prelucrate în principal în formă electronică. Datele cu caracter personal sunt colectate și prelucrate utilizând măsuri tehnice și organizatorice de securitate pentru protejarea datelor cu un nivel de securitate adecvat riscurilor estimate, ținând cont de stadiul tehnicii și de costurile de implementare, precum și de măsurile de securitate atunci când sunt prescrise de legislația relevantă. 

Categorii de destinatari 

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate de către persoane desemnate, strict pe baza necesității de a cunoaște aceste date, autorizate în mod expres de către Companie și instruite, care țin de funcțiile Companiei implicate de nevoi specifice inerente scopurilor menționate mai sus. 

Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de terțe părți din afara organizației Companiei, cum ar fi prestatorii de servicii, inclusiv servicii de tehnologia informației și servicii de reparații, consilieri juridici, agenții de pentru aplicarea legii, autorități publice judiciare și autorități competente în conformitate cu reglementările privind supravegherea siguranței și autoritățile competente conform reglementărilor privind Vigilența în materie de Siguranță și autorități competente conform reglementărilor privind supravegherea post-vânzare aplicabile. 

Astfel de terțe părți ar putea include alte afiliate ale Grupului Fidia și posibili achizitori și alte părți interesate în cazul unei fuziuni, operațiuni de restructurare legală, cum ar fi achiziția, asociere în participație, cesiune, spin-off sau cesionarea forțată. 

Conform legilor privind protecția datelor, noi, în rolul nostru de Operator de date cu caracter personal, vom desemna ca Persoană împuternicită de operator, printr-un Acord specific privind datele cu caracter personal impus de lege, companiile terțe care prelucrează datele cu caracter personal în numele Operatorului. 

Transferul de date în afara SEE 

În cazul în care transferurile de date către țări terțe, adică în afara Spațiului Economic European (inclusiv statele membre UE, Islanda, Liechtenstein și Norvegia), sunt necesare în vederea efectuării operative a unei părți a prelucrării datelor cu caracter personal descrise mai sus, acestea vor fi efectuate fie pe baza unei Decizii privind gradul de adecvare a Comisiei Europene (articolul 45 din Regulamentul general al UE privind protecția datelor – GDPR, dacă este cazul), fie pe baza unor garanții adecvate în ceea ce privește clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeană (articolul 46 din GDPR). Alte garanții admise de GDPR pentru transferurile de date către țări din afara SEE vor fi aplicate exclusiv în baza unei analize de la caz la caz și cu respectarea legilor naționale aplicabile privind protecția datelor. Informații suplimentare despre garanțiile adoptate de Companie pentru astfel de transferuri pot fi solicitate la următoarea adresă: dpo@fidiapharma.it

Drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea 

În ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal vizate de prezenta Politică de confidențialitate, dumneavoastră, în calitate de Persoana vizată, vă puteți exercita drepturile conform legislației privind protecția datelor și sub rezerva limitărilor care se pot aplica prin excepții sau cerințe legale, adresându-vă în scris companiei noastre sau responsabilului nostru cu protecția datelor, la datele de contact prezentate mai sus: 

– dreptul de a vă accesa datele cu caracter personal, obținând dovezi cu privire la scopurile urmărite de Operator, categoriile de date vizate, destinatarii cărora le pot fi dezvăluite datele, perioada de păstrare aplicabilă, existența proceselor decizionale automatizate, inclusiv profilarea, și, cel puțin în cazurile respective, informații semnificative despre logica utilizată, precum și relevanța și posibilele consecințe pentru persoana vizată, acolo unde nu sunt deja indicate în textul prezentei notificări 

– să obțineți imediat rectificarea datelor cu caracter personal inexacte referitoare la dumneavoastră; 

– să obțineți, în cazurile prevăzute de lege, ștergerea datelor dumneavoastră; 

– să obțineți limitarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării, în cazul în care prevederile legii aplicabile în cazul specific permit acest lucru 

– în cazurile prevăzute de lege, să solicitați portabilitatea datelor pe care le-ați furnizat Operatorului, adică să le primiți într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și citibil în mod automat, precum și să solicitați transmiterea acestor date către un alt operator, dacă acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic; 

– atunci când prelucrarea se bazează pe Consimțământ, dreptul de a retrage  acest consimțământ în orice moment 

De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea competentă pentru protecția datelor – Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal www.dataprotection.ro –  dacă considerați că v-au fost încălcate drepturile. 

Notă de informare publicată pe data de 15 octombrie 2024